Langkau ke kandungan utama

"Kami pekak kan terlinga dengan pelbagai kritikan dalam media sosial yang mengatakan saya tidak pandai jaga anak. Saya nak tanya, ibu bapa mana yang tidak sayang anak".. ? Dah kehilangan anak kini di kutuk dan di cerca oleh keyboard warrior..

Sayu : Orang tak rasa apa kami rasa boleh lah cakap .. Seminggu berlalu apa sebenar nya berlaku ni ? (5Gambar)



PERMAS JAYA : Amat perit untuk kami terima semua ni, orang lain tak rasa apa yang kami rasa kami tidak tahu apa sebenarnya berlaku sekarang.

“Saya cuma mahu tahu status kes ini dan pembelaan setimpal terhadap apa yang menimpa anak saya” kata Amir Omar, 47, bapa kepada salah seorang mangsa tragedi rempuhan basikal, Mohamad Azhar Amir, 16, di Jalan Lingkaran Dalam, di sini, 18 Februari lalu.

Menurutnya, sehingga kini dia masih belum menerima sebarang maklum balas daripada polis berhubung siasatan mengenai kemalangan yang menimpa anaknya itu.

Katanya, perasaan tersebut semakin merunsingkan apabila pemandu yang bertanggungjawab merempuh anaknya dan beberapa penunggang lain telah dibebaskan sehari selepas kejadian.




“Saya cuma mahu tahu apa perjalanan kes dan menuntut pembelaan terhadap kematian anak saya kerana mungkin beberapa perkara masih belum jelas dan perlukan jawapan daripada semua itu.
“Kami ini memang tidak pandai tetapi kami tahu juga undang-undang dan benda kalau dah melibatkan nyawa takkan tiada pembelaan yang setimpal,” katanya ketika ditemui di kediamannya di Kampung Senibong, di sini, semalam.

Amir berkata, sejak berlakunya tragedi itu, keluarganya sering menerima tohmahan negatif daripada pelbagai pihak khususnya di media sosial.

“Saya menerima pelbagai kritikan dalam media sosial yang mengatakan saya tidak pandai jaga anak. Saya nak tanya, ibu bapa mana yang tidak sayang anak?

“Macam-macam saya dengar cerita tentang perkara yang berlaku ini, jadi dengan adanya bantuan pihak berkuasa dapat jawab apa sebenarnya yang berlaku dan terangkan kepada orang ramai mengenai hal ini.

Tambahnya, dia tidak mahu memperbesarkan perkara ini, sebaliknya hanya mahu menuntut penjelasan sahaja.

Terdahulu,kemalangan yang berlaku di Jalan Lingkaran Dalam itu menyaksikan lapan remaja maut, manakala empat lagi cedera selepas dipercayai dirempuh oleh sebuah kereta yang dipandu seorang wanita kira-kira jam 3 pagi.

Bagaimanapun, wanita berkenaan dibebaskan dengan jaminan polis sehari selepas kejadian setelah memberi keterangan berhubung kejadian tersebut.

Semoga keluarga ini dan 7 lagi keluarga yang kehilangan anak tersayang dalam tragedi tragis tersebut tabah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Sendiri Tangkap Isteri (Kakak Kepada Kak KM) Sedang Berdua-Duaan Dengan Skandal

Nama Kak KM sering sahaja dikaitkan dengan pelbagai kontroversi termasuklah dengan seorang ustaz selebriti terkenal tempoh lalu. Tetapi kali ini, kakaknya yang mesra dengan nama gelaran Kak Nona pula membuatkan ramai terkejut selepas tersebar mengenai masalah rumah tangga dihadapinya. Suami boleh tipu…CCTV kau tak boleh tipu Nona Menerusi akaun instagram nama Pak Aedy iaitu ‘suaminya’, lelaki berkenaan telah membongkarkan siri perselingkuhan Kak Nona yang ditangkap berdua-duaan dengan ‘skandalnya’ dalam rumah sama. Kelihatan wajah mereka dalam keadaan serba salah namun masih sangat tenang menghadapi ‘terjahan’ ini. Bukan satu, malahan banyak posting lain yang dimuat naik sehingga membuatkan wanita itu digambarkan ibarat isteri bermasalah. View this post on Instagram video A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edyca

[Video] Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar..!!

Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya. Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai. Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar..

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar | Isteri, Norhayati Abdul Mutalib tahun tidak pernah rasa malu mahu menyatakan bahawa dia sangat bangga dengan apa yang dimiliki oleh suaminya malah menafikan bahawa wanita akan menderita kesakitan jika mempunyai suami yang alat kelaminnya luar biasa. Malah kalau nak cari yang dapat menandingi saiz suami saya dalam masyarakat kita, pastinya susah.