Langkau ke kandungan utama

SENANG!! INI CARA MELIHATNYA DARI BENTUK KUKU UNTUK TAHU SIFAT SESEORANG!!

SENANG!! INI CARA MELIHATNYA DARI BENTUK KUKU UNTUK TAHU SIFAT SESEORANG!!




Sepanjang bertahun-tahun lamanya, banyak yang yakin karakteristik manusia dapat dipandang dari bentuk tengkorak serta ruangan pada mata. Dua titik itu dipercaya dapat menentukan seorang mempunyai karakter artistik atau tidak.


Namun sekarang ini, tingkah laku seorang juga bisa dilihat dari ukuran serta bentuk jari tangan Anda. Langkah mengukur watak berdasar pada kuku ini awalannya dimulai di Asia, yang dengan cepat menebar sampai Eropa.


1. Kuku panjang vertikal
Yang memiliki kuku type ini condong mempunyai pribadi yang gampang bergaul, imajinatif, serta kreatif.


2. Kuku lebar
Bentuk dengan kuku lebar mempunyai sikap yang tulus, gampang kesal, serta teoritis. Orang ini dapat mempunyai pribadi yang jujur serta kerap memberi nasehat pada orang lain.


3. Kuku lingkaran
Anda yang mempunyai bentuk kuku lingkaran umumnya mempunyai pendirian yang kuat serta condong meninggalkan hal-hal yang di ketahui, dapat mengakibatkan kerusakan kehidupannya di masa datang. Orang ini mempunyai pribadi yang tenang, unik, positif, wajar, serta mempunyai banyak teman.


4. Kuku berbentuk telur
Kuku berbentuk telur ini mempunyai krakterisitik yg tidak jauh berbeda dengan si pemilik kuku lingkaran. Umumnya kuku berupa telur ini mempunyai pribadi yang unik, positif, serta gampang bergaul.


5. Kuku berbentuk kotak
Orang ini mempunyai jiwa pemimpin, kuat, trampil, serta berani. Walau demikian, si pemilik kuku kotak juga mempunyai sisi lembut yang kerap diperlihatkan pada teman-teman dekat.


6. Kuku berupa segitiga
Cerdas, perfeksionis, inovatif, serta orisinil. Empat karakter itu jadi deskripsi seorang yang mempunyai kuku dengan bentuk segitiga. Ada kemungkinan bahwa orang-orang ini jenius serta memikirkan lebih cepat dari yang lain.


7. Kuku berupa segitiga terbalik
Nyaris sama dengan pribadi yang memiliki kuku segitiga, seorang yang mempunyai kuku segitiga terbalik ini dapat di ketahui mempunyai watak yang cerdas, inovatif, serta perfeksionis. Lantaran kemampuannya, banyak orang yang kagum dengan mereka.


8. Kuku berupa almond
Setia, tulus, serta ramah. Orang ini sangat baik serta kerapkali ada di baris depan bila dibutuhkan. Selain itu, yang memiliki bentuk kuku ini dapat mempunyai langkah sendiri untuk memecahkan beragam permasalahan.


9. Kuku berupa pedang



Orang ini dengan jenis kuku ini umumnya fokus pada maksud jangka panjang, memberikan inspirasi banyak orang, serta kerap mempengaruhi orang di jalan yang positif. Si yang memiliki kuku ini di ketahui mempunyai jiwa visioner, inspirational, serta produktif.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Sendiri Tangkap Isteri (Kakak Kepada Kak KM) Sedang Berdua-Duaan Dengan Skandal

Nama Kak KM sering sahaja dikaitkan dengan pelbagai kontroversi termasuklah dengan seorang ustaz selebriti terkenal tempoh lalu. Tetapi kali ini, kakaknya yang mesra dengan nama gelaran Kak Nona pula membuatkan ramai terkejut selepas tersebar mengenai masalah rumah tangga dihadapinya. Suami boleh tipu…CCTV kau tak boleh tipu Nona Menerusi akaun instagram nama Pak Aedy iaitu ‘suaminya’, lelaki berkenaan telah membongkarkan siri perselingkuhan Kak Nona yang ditangkap berdua-duaan dengan ‘skandalnya’ dalam rumah sama. Kelihatan wajah mereka dalam keadaan serba salah namun masih sangat tenang menghadapi ‘terjahan’ ini. Bukan satu, malahan banyak posting lain yang dimuat naik sehingga membuatkan wanita itu digambarkan ibarat isteri bermasalah. View this post on Instagram video A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edyca

[Video] Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar..!!

Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya. Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai. Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar..

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar | Isteri, Norhayati Abdul Mutalib tahun tidak pernah rasa malu mahu menyatakan bahawa dia sangat bangga dengan apa yang dimiliki oleh suaminya malah menafikan bahawa wanita akan menderita kesakitan jika mempunyai suami yang alat kelaminnya luar biasa. Malah kalau nak cari yang dapat menandingi saiz suami saya dalam masyarakat kita, pastinya susah.