Langkau ke kandungan utama

Dahulu Beliau Antara Jelitawan Negara.. Mesti Ramai Terkejut Melihat 3 Gambar Terkini Normala Samsudin Pada Umur 51 tahun!!!

Dahulu Beliau Antara Jelitawan Negara.. Mesti Ramai Terkejut Melihat 3 Gambar Terkini Normala Samsudin Pada Umur 51 tahun!!!


Dahulu Beliau Antara Jelitawan Negara.. Mesti Ramai Terkejut Melihat 3 Gambar Terkini Normala Samsudin Pada Umur 51 tahun!!!

Dahulu Beliau Antara Jelitawan Negara.. Mesti Ramai Terkejut Melihat 3 Gambar Terkini Normala Samsudin Pada Umur 51 tahun!!!

Bekas pengacara dan pelakon, Puan Sri Normala Samsudin kini merupakan isteri kepada bekas menteri, Tan Sri Azmi Khalid.
Untuk pengetahuan ramai, Normala Samsudin seorang yang jelita dan pernah digelar "Wanita Melayu Terakhir" dek kerana keaslian dan kecantikan wajahnya.
Tak Akan Kembali
Normala Yang kini berumur 51 tahun berkata dia tidak akan kembali kedunia glamor dan ke industri hiburan dan kewartawanan.


Ini komennya:
"Alhamdulillah saya gembira dengan kehidupan sekarang sebagai suri rumah dan langsung tidak rindu atau memasang impian untuk kembali semula dalam industri.
"Rezeki saya hanya setakat di situ dan biarlah wajah baharu pula diberi peluang menggantikan kami orang lama ini,"
Masih Ikuti Perkembangan
Walaupun sibuka dengan kehidupan seharian, Normala Samsudin masih mengikuti perkembangan industri terutama pengacara baru.
Normala juga menceritakan kehidupannya yang terkini sebagai isteri dan ibu.
"Saya kini menetap di Perlis tetapi sekali-sekala akan turun ke Kuala Lumpur dan Pulau Pinang mengikut suami. Selebihnya tiada apa yang menarik cuma aktiviti saya kebanyakkannya lebih kepada menguruskan rumah tangga seperti kebanyakkan wanita lain,"
Program Nona Semakin Hebat
"Saya kali terakhir muncul dalam Nona pada 2004 dan sejak itu pelbagai perubahan telah berlaku sejajar dengan teknologi dan kuasa media sosial.
"Pun begitu Nona tetap berada di kedudukannya tersendiri sehingga membuatkan ia mampu kekal tiga dekad lamanya,"
Jom lihat wajah terkini Normala Samsudin pada umur 51 tahun.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Sendiri Tangkap Isteri (Kakak Kepada Kak KM) Sedang Berdua-Duaan Dengan Skandal

Nama Kak KM sering sahaja dikaitkan dengan pelbagai kontroversi termasuklah dengan seorang ustaz selebriti terkenal tempoh lalu. Tetapi kali ini, kakaknya yang mesra dengan nama gelaran Kak Nona pula membuatkan ramai terkejut selepas tersebar mengenai masalah rumah tangga dihadapinya. Suami boleh tipu…CCTV kau tak boleh tipu Nona Menerusi akaun instagram nama Pak Aedy iaitu ‘suaminya’, lelaki berkenaan telah membongkarkan siri perselingkuhan Kak Nona yang ditangkap berdua-duaan dengan ‘skandalnya’ dalam rumah sama. Kelihatan wajah mereka dalam keadaan serba salah namun masih sangat tenang menghadapi ‘terjahan’ ini. Bukan satu, malahan banyak posting lain yang dimuat naik sehingga membuatkan wanita itu digambarkan ibarat isteri bermasalah. View this post on Instagram video A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edyca

[Video] Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar..!!

Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya. Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai. Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar..

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar | Isteri, Norhayati Abdul Mutalib tahun tidak pernah rasa malu mahu menyatakan bahawa dia sangat bangga dengan apa yang dimiliki oleh suaminya malah menafikan bahawa wanita akan menderita kesakitan jika mempunyai suami yang alat kelaminnya luar biasa. Malah kalau nak cari yang dapat menandingi saiz suami saya dalam masyarakat kita, pastinya susah.