Langkau ke kandungan utama

Hindu Murtad Hina Islam - ada di Kajang!





PRK Kajang akan berlangsung tak lama lagi. Para pengikut pakatan dajjal kini memulakan serangan ke atas umat Islam, Melayu dan Sultan di Selangor. Berdasarkan kepada kenyataan-kenyataan yang dikeluarkan betina ini sebenarnya baru sahaja memeluk agama Kristian dan perasan kononnya dia sudah jadi orang putih dan statusnya telah tinggi berbanding masyarakat India yang sebangsa dengannya.


Dan berdasarkan kepada kenyataan-kenyataannya juga, betina kapir harbi ini merupakan antara barisan muda DAP yang cuba mendapatkan perhatian daripada masyarakat Kajang khususnya. Tidak mustahil sekiranya, paderi yang dimaksudkan, yang terdapat dalam senarai 'friend'nya merupakan antara sumber penggalak untuk dia merangsang kemarahan masyarakat Melayu-Islam.








Betina ini barangkali tidak tahu bahawa akaun Facebooknya boleh diakses dengan sepenuhnya. Berdasarkan kepada tahap Bahasa Inggerisnya yang sangat lintang pukang, selain Bahasa Melayunya dengan kosa kata terhad kepada anjing, babi, sial, lembu dan tahi, Josephine Mary besar kemungkinan merupakan salah seorang pelajar Sekolah Rendah Jenis Kebangsaan Tamil yang terletak di kawasan yang sama.



Antara kata-katanya ialah;



Selagi Islam Melayu Malaysia ini ada negara ini tidak akan maju... melayu bodoh nak hancurkan agama kristian... menteri, sultan semua bodoh makan tahi anjing sial."









"Saya Josephine Mary dari Kajang Tamah Megah, saya pergi ke Gereja Holy Family Kajang. Paderi kami, George Harrison ajar kami dalam Melayu Allah, kenapa Melayu Islam isukan hal kalimah Allah ini... saya tak puas hati la, memang Melayu Islam Malaysia bodoh makan tahi... sultan menteri semua bodoh melayu sial."






"Sultan Selangor pun macam anjing sial bodoh dengar cakap orang... allah milik orang kristian, islam melayu malaysia nak rampas konon, melayu anjing sial."







Buktinya seperti berikut;







Bila otak dipenuhi nafsu seks, maka apa yang keluar dari mulutnya selalunya mencerminkan betapa kotor dan buruknya jiwa dan fikiran seseorang itu. Apakah ini yang sering diajari oleh paderi-paderi kristian di gereja khatolik Holy Family Kajang pada penganut-penganutnya?


Gereja ajar ilmu mencarut, lesbian, seks bebas untuk memberontak...???


Ini buktinya...


Inilah Gereja Khatolik Holy Family di Kajang yang dimaksudkan tempat Josephine Mary mendapat ilmu songsang paderi khatolik yang menghina bangsa Melayu, Islam dan Sultan.




Gereja Holy Family, Kajang - menjadi pusat gerakan anti Islam, Melayu dan Sultan Selangor







Gereja tempat ajar ilmu kristian atau pusat mengajar penganutnya jadi kurang ajar terhadap bangsa Melayu, Agama Islam dan Sultan?






Lokasi ke Taman Megah, Kajang tempat kediaman betina kristian yang menghina Islam, Melayu dan Sultan



Apa lagi mahu ditunggu wahai pejuang-pejuang Melayu-Islam, jangan sekadar buat laporan polis dan SKMM. Sewajibnya kita mencari betina kapir harbi ini hingga dapat dan ajar secukup-cukupnya. Gereja khatolik Holy Family Kajang ini perlu disiasat dan ditutup kerana menjadi pusat ajaran songsang menyemai kebencian kepada umat Islam selama ini.


Demo-demo juga tetapi betina ini harus ditangkap dan dihukum bersama-sama paderi yang menghasutnya. Jika Polis tidak bertindak jangan marah jika ada umat Islam yang ambil tindakan sendiri.


Ini merupakan penderhakaan dan wajar dikenakan tindakan kerana kegiatan subversif. Anwar dan DAP harus bertanggungjawab!!!

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Suami Sendiri Tangkap Isteri (Kakak Kepada Kak KM) Sedang Berdua-Duaan Dengan Skandal

Nama Kak KM sering sahaja dikaitkan dengan pelbagai kontroversi termasuklah dengan seorang ustaz selebriti terkenal tempoh lalu. Tetapi kali ini, kakaknya yang mesra dengan nama gelaran Kak Nona pula membuatkan ramai terkejut selepas tersebar mengenai masalah rumah tangga dihadapinya. Suami boleh tipu…CCTV kau tak boleh tipu Nona Menerusi akaun instagram nama Pak Aedy iaitu ‘suaminya’, lelaki berkenaan telah membongkarkan siri perselingkuhan Kak Nona yang ditangkap berdua-duaan dengan ‘skandalnya’ dalam rumah sama. Kelihatan wajah mereka dalam keadaan serba salah namun masih sangat tenang menghadapi ‘terjahan’ ini. Bukan satu, malahan banyak posting lain yang dimuat naik sehingga membuatkan wanita itu digambarkan ibarat isteri bermasalah. View this post on Instagram video A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edycafe) View this post on Instagram A post shared by Malay Traditional Food (@pak_edyca

[Video] Aksi “Kenduri” Sekumpulan Budak Sekolah Menengah Tersebar..!!

Buat pertama kalinya admin terkejut dengan video di mana seorang budak perempuan sedang melakukan aksi seks beramai-ramai dengan budak lelaki sekolahnya. Pada wajah budak perempuan itu tidak ada sedikit pun perasaan kesal dan terpaksa. Malahan dari gerak tubuh beliau menunjukkan betapa dia “menikmati” acara “kenduri” seks beramai-ramai. Di sini admin mohon ibu bapa dan guru-guru yang mengenali mereka yang terlibat dalam aktiviti kenduri seks ini tampil dan mengambil tindakan terhadap murid-murid yang sudah terlanjur jauh dan melampaui batasan agama dan moral.

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar..

Luahan Isteri Yang Bangga Alat Sulit Suami Besar | Isteri, Norhayati Abdul Mutalib tahun tidak pernah rasa malu mahu menyatakan bahawa dia sangat bangga dengan apa yang dimiliki oleh suaminya malah menafikan bahawa wanita akan menderita kesakitan jika mempunyai suami yang alat kelaminnya luar biasa. Malah kalau nak cari yang dapat menandingi saiz suami saya dalam masyarakat kita, pastinya susah.